wrzucajpliki
Wprowadź pełną nazwę lub fragment szukanego filmu, muzyki lub inne
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 11 z 20

Wątek: Gra Horror

  1. #1
    Przyjaciel
    Awatar NightVampir1

    Status
    Offline
    Dołączył
    Jun 2009
    Skąd
    hades
    Posty
    3,245
    Siła reputacji
    17

    Gra Horror

    Która gra was najbardziej przeraziła, przerwaliście ją i nie wrociliscie do niej aby ja dokonczyc???


    Ja przestałem grać DOOM 3 przy 75 % az tak sie balem tego roku jak wyszla nwm jak teraz bym ja przeszedl
    Jak będzie coś nie tak z linkami ktore ode mnie pobieracie to piszcie na PW to odswieze :)

  2. #2
    Abramek1
    Awatar Abramek1
    Gość

    Treść wiadomości została ukryta ponieważ łamała regulamin forum.

    Niestety, tutaj nie ponabijasz sobie punktów, piw czy co tam zbierasz.
    -=K4mil3K=-

  3. #3
    Zaje User
    Awatar dancio_188

    Status
    Offline
    Dołączył
    Jan 2009
    Skąd
    Przykwa
    Posty
    85
    Siła reputacji
    14
    Mnie jeszcze zadna gra nie zdołała przestraszyc do tego stopnia zebym przestał w nia grac choc było blisko... stopien okrucienstwa cos we mnie budził :> ... (Nie wiem jak nowsze pozycje bo moj komp nowszych gier nie dzwiga ) ale z tych co grałem to panisher to tak dawno, manhunt (udusic człowieka plastikowa torba cos pieknego :> ) Max Payne 2, I ostatina Quake 3na najtrudniejszym poziomie (strasznie lasuje w bani mi sie snił po nocach...)

  4. #4
    User
    Awatar ramon3101

    Status
    Offline
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    41
    Siła reputacji
    14
    Alone In The Dark i Resident , jeszcze za mnałolata , gdy grałem na PSX 1 xD Wtedy grałem z kumplem u MNie w każdy piątek i Sobote w Nocy ( Wolne od szkoły )... Jakbym z kimś nie grał to sam wątpie że będę grał całe noce xD

  5. #5
    Nowy
    Awatar peyton1989

    Status
    Offline
    Dołączył
    Dec 2009
    Skąd
    Mr±gowo
    Posty
    3
    Siła reputacji
    13
    Dracula Zmartwychwstanie

  6. #6
    Awatar TheBiLeK

    Status
    Offline
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    9
    Siła reputacji
    13
    Silent Hill - wszystkie oprócz 4 częsci
    Resident Evil 1, 2 i 3 - Stare najlepsze!
    FEAR 1, 2 i dodatki
    Condenamed 1 i 2
    Cold Fear
    Doom 3 i dodatek
    I Blood! - Dwie częsci stare ale nadal jare

  7. #7
    User
    Awatar dibo

    Status
    Offline
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    43
    Siła reputacji
    13
    Silent Hill - All części , nie grałem jeszcze w homecoming najnowszą ale po zobaczeniu gameplay jednak za straszna żeby samemu grać przy zgaszonym świetle :P
    Resident Evil - 1,2,3,4, 5 część mam już za sobą grafika mnie przyciągnęła bym skończył piątą część tej gry




  8. #8
    Nowy
    Awatar Renegade03

    Status
    Offline
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    4
    Siła reputacji
    13
    Mojego kumpla F.E.A.R 2 w nocy grął :P

  9. #9
    Zaje User
    Awatar _ArTeK_

    Status
    Offline
    Dołączył
    Jul 2009
    Skąd
    Bolestraszyce
    Posty
    57
    Siła reputacji
    14
    F.E.A.R 2 xDD OmG Najlepiej sie w nocy gra :]]

  10. #10
    Nowy
    Awatar Mamula

    Status
    Offline
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    1
    Siła reputacji
    14
    Saper ;(

  11. #11
    vip
    Awatar Tru

    Status
    Offline
    Dołączył
    Dec 2009
    Skąd
    Szczecin, Poland, Poland
    Posty
    147
    Siła reputacji
    13
    Gry nie mozna sie bac w grze najwyzej czuje sie ten klimat co jest genialne....

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164